Na stronie internetowej UKNF poinformowano o zmianie sposobu składania powiadomień o transakcjach z art. 19 MAR. 21 grudnia uruchomiony zostanie formularz elektroniczny do wypełnienia obowiązków notyfikacyjnych osób pełniących obowiązki zarządcze i osób blisko z nimi związanych. Nowy tryb powiadamiania będzie obowiązkowy od 1 stycznia 2020 r.
Możliwość składania powiadomień o transakcjach, w dotychczasowej formie, na adres e-mail: notyfikacje.art.19mar@knf.gov.pl została ograniczona do 31 grudnia 2019 r.
Dostępny będzie jednak alternatywny adres e-mail: awaryjny.19mar@knf.gov.pl do notyfikacji w przypadku awarii formularza internetowego.
Jak podano w komunikacie, rozwiązanie to ma umożliwić „składanie powiadomień z poziomu przeglądarki internetowej. Jest to odpowiedź UKNF na oczekiwanie uczestników rynku, aby w jak największym stopniu ułatwiać realizację obowiązków regulacyjnych”.
Aktualizacja wpisu – nowy formularz elektroniczny do powiadomień KNF o transakcjach uruchomiono pod adresem: https://19mar.knf.gov.pl/